Zapytaj lekarza

7 4 2 , 4 4 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wypadanie włosów a balonik żołądkowy

Rozumiem, ze wszystkie witaminy niezbedne do zachowania bujnej czupryny znajduja sie w pokarmach i lepiej zdrowo sie odzywiac niz łykac witaminy w tabletkach ale ja mam balonik do zoladkowy i nie jestem w stanie zapewnic swojemu organizmowi odpowiedniej dawki witamin po przez spozywane produkty.Plusem jest utrata wagi ale do rozpaczy doprowadza mnie to jak bardzo wypadaja mi wlosy, wizyta u dermatologa niewiele pomogla,biore merz specjal,spiruline,magnez a wlosy wypadaja dalej.Co robic?
KOBIETA, 41 LAT ponad rok temu

Znamiona barwnikowe - pieprzyki

Prawdopodobnie każdy z nas je ma. Mogą pojawiać się na całym ciele. Pieprzyki, bo nich mowa, są znamionami barwnikowymi. O pieprzykach opowiada dr Żurawski, onkolog.

Lek. Krzysztof Szmyt
79 poziom zaufania

Witam,
Szanowna Pani, przyczyn nadmiernego wypadania włosów jest bardzo wiele.Często przyczyną są zaburzenia hormonalne. Warto wykonać chociaż podstawowe badania hormonalne, morfologię krwi i obwodowej oraz oznaczenie stężenia witamin. jeśli nie może przyjmować Pani mikroelementów doustnie suplementacja uzupełni niedobory. Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy