Zapytaj lekarza

7 4 0 , 6 8 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wypadanie włosów a brak witaminy D

Witam mam pytanie mojemu 1.5 rocznemu dziecku wypadaja wlosy czy brak witaminy D. Moze miec jakis wplyw na to ? Zaznacze ze przez lato jej nie podawalam zaczelam dopieroteraz znowu podawac . Pozdrawiam
KOBIETA, 34 LAT ponad rok temu

Objawy trądziku pospolitego

Trądzik pospolity to zmora wielu nastolatków. Objawia się nieestetycznymi krostkami, które w dużej ilości pojawiają się na twarzy. Obejrzyj nasz film i dowiedz się, jak jeszcze objawia się trądzik.

Piotr Pilarski
79 poziom zaufania

Witam serdecznie,

nie ma związku między podawaniem witaminy D a wypadaniem włosów.

Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy