Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 8 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wypadanie włosów o dużym nasileniu

mam 49 lat. od roku wypadają mi włosy z takim nasileniem jak nigdy do tej pory. jestem bezsilna i zrozpaczona. badania nie wykazały przyczyny.dermatolog przepisał loxon 5 amocon forte skrzypowite i płyn do wcierania na lepsze ukrwienie skóry głowy.po 4 miesiącach stosowania przystopowało to wręcz odpadanie włosów ale niestety znowu powróciło.włosy ja b. cienkie łamliwe bez życia. sprawiają wrażenie puchu. boje się je wręcz już dotykać. Bardzo proszę o poradę.
KOBIETA, 48 LAT ponad rok temu

Pieprzyki a rak skóry

Czy pieprzyki mogą przyczynić się do powstania raka skóry? Czy niepozorna brązowa plamka może stać się czerniakiem? Na ten temat wypowiada się specjalista - prof. Waldemar Placek, dermatolog.

Witam. Przede wszystkim zalecam wykonanie pełnej morfologii krwi oraz ocenę funkcji tarczycy. Wypadanie włosów często wiąże się z anemią lub niedoczynnością tarczycy, Poza tym warto stosować zdrową, bogatą dietę oraz kosmetyki wzmacniające do włosów z tendencją do wypadania. Warto udać się na konsultację do trychologa ,dermatologa lub lekarza medycyny estetycznej.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy