Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 4 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wypadanie włosów po operacji z narkozą

Witam. Jestem 4 m-ce po operacji pod narkozą, od 2 tyg wypadają mi włosy tzw ,,garściami,, i zrobiły się już bardzo duże prześwity. (ogromne tempo wypadania) Zrobiłam bad.: mor, TSH, FT3, FT4, Bilirubina, ASPAT, ALAT - w normie. Łykam wit. i mikroel. a głowę spryskuję preparatem na porost włosów, ale włosy lecą nadal. Czy da się powstrzymać to wypadanie, czy stracę wszystkie włosy? Po jakim czasie włosy zaczną odrastać? Co jeszcze mogę zrobić, żeby to powstrzymać? Pozdrawiam, Izabela
KOBIETA, 43 LAT ponad rok temu

Bandażowanie głowy na dwa bandaże

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy