Zapytaj lekarza

7 4 3 , 0 2 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaburzenia erekcji i problemy z oddawaniem moczu

Witam Mam problem z moim penisem zrobił się miękki i wydaję mi się jakby się zmniejszył przez to też mam problem z oddawaniem moczu a dokładniej po oddaniu moczu występuje efekt kropelkowania co jest bardzo kłopotliwe.Penis także w czasie erekcji zrobił się bardziej miękki.Wcześniej się masturbowałem ale od niedawana nie robię tego i jakoś mniej więcej jak przestałem pojawił się ten problem co może być przyczyną i czy czekać czy iść do urologa?
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Morwa biała - idealna dla diabetyków i chorych na nerki

Morwa biała została przywieziona do Polski w latach pięćdziesiątych jako przysmak jedwabników. Jednak dopiero po latach doceniono jej zdrowotne właściwości. Wyciąg z owocu morwy działa przeciwbakteryjnie i odrobacza nasz organizm. A picie ekstraktu z liści morwy osłabia tworzenie się neurotoksycznych związków, które odgrywają znaczącą rolę w powstawaniu choroby Alzheimera. Morwa powoduje ograniczenie wchłaniania cukrów ? zmniejsza więc produkcję tłuszczu i odkładanie się tkanki tłuszczowej. Wyrównuje też poziom cukru we krwi, dlatego jest polecana diabetykom. Owoce morwy mają działanie przeciwgorączkowe i moczopędne. Podobnie jak jeżyny zawierają cukry, witaminy i minerały, dlatego warto je pić przy anemii, przeziębieniach, miażdżycy i chorobach nerek.

Dzień dobry!

Proszę zgłosić się w pierwszej kolejności do lekarza urologa. Jeśli leczenie zalecenia/ leczenie urologiczne nie przyniesie jednocześnie efektów w kwestii erekcji - do lekarza seksuologa.

Pozdrawiam!

Psycholog, seksuolog i mediator rodzinny. Członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego.
0

Witaj ! Objawy o jakich pan pisze są wyraźnym wskaźnikiem do wizyty u urologa - układ moczowo- płciowy u mężczyzn jest bardzo podatny na zakażenia i wszystkie anomalia związane z oddawaniem moczu są wyraźnym wskazaniem w tej sytuacji. , ewentualnie proszę się zgłosić do seksuologa po wizycie u urologa- jeśli będzie taka konieczność, powodzenia!

Psycholog posiadający specjalizację z seksuologii.
0

Witam, zaburzenia w oddawaniu moczu są sygnałem do konsultacji urologicznej. Przy okazji można zweryfikować zaburzenia erekcji. Zaburzenia erekcji należą do najczęściej spotykanych u mężczyzn zaburzeń seksualnych, dotyczą średnio 10% populacji. W ramach leczenia "doraźnego" można spróbować któregoś z preparatów doustnych (na receptę) jednakże na dłuższą metę należałoby ustalić przyczynę tych zaburzeń. Choroba może mieć podłoże organiczne i wówczas skutecznie może być leczona w zależności od przyczyny (cukrzyca, miażdżyca, choroby neurologiczne itp) lub czynnościowe i wtedy wskazana jest porada seksuologa. Proponuje zwrócić się do urologa i seksuologa. Pozdrawiam RH

Specjalista w dziedzinie urologii z trzydziestoletnim doświadczeniem.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy