Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 5 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zapalenie posterydowe skóry

Chciałbym zapytac czy jestem wstanie wyjsc z zapalenia posterydowego skóry?kilka lat stosowałem steryd cultivate przez pewnego lekarza dermatologa ( nie poinformował mnie że to steryd)jakie sa skutki uboczne i że przerwa musi byc w stosowaniu dopiero wtedy powiedział jak widzial że mam rumien posterydowy i nie znika masakra co zrobil z moja twarzą dziwie sie że taka osoba jest lekarzem.Od dwóch lat sie z tym mecze chodze na zabiegi zamrażania
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Leczenie trądziku

Trądzik atakuje nie tylko osoby w wieku dojrzewania. Często starsze osoby muszą się z nim zmagać przez długi czas. Obejrzyj film i dowiedz się, jak radzić sobie z trądzikiem.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy