Zapytaj lekarza

7 3 3 , 2 0 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zmęczenie i senność po stosowaniu Pangrol 10000

Dziedobry mam na imie Łukasz.Mam problem.Byłem u lekarza i mnie zbadał.Dostałem "Pangrol 10000"na trawienie,trzustke.I tu w tym rzecz w tej chwili czuje sie okropnie chce mi sie spac mam nogi z waty i pieka mnie oczy jak patrze na monitor.Brzuch mam jak balon z lewej strony mnie kuje czasami (lekko).Przekierowali mnie na USG.Dwa miesiące temu wszystko się to zaczeło.Nie mogłem sie wyproznic przez 11 dni,mialem hemoroida,spuchniete jelita i cieszki oddech i jeszcze Pangrolu.Prosze o wytlumaczenie
MĘŻCZYZNA, 18 LAT ponad rok temu

Badania krwi - granulocyty

Granulocyty to rodzaj leukocytów, czyli białych krwinek. Chronią nasz organizm przed drobnoustrojami. Dowiedz się więcej szczegółów o granulocytach i dowiedz się jak analizować wyniki badań.

Lek ten używany jest w przewlekłym zapaleniu trzustki. Nie sądzę aby Pan na to chorował. Polecam sięgnięcie porady doświadczonego gastroenterologa.

Specjalista w dziedzinie chirurgii ogólnej oraz gastroenterologii.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy