Zapytaj lekarza

7 4 2 , 5 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Acifungin forte na grzybice paznokci u stóp

Mam grzybicę paznokcia u stopy, użyłam Acifungin forte, ale mnie szczypie, wcześniej piłowałam paznokiec od góry, a płyn nałożyłam też pod paznokiec. Mam pytanie czy tak ma szczypać, czy mam lek odstawić, wizyta u dermatologa jest w oczekiwaniu, ale dosc długim. prosze o odpowiedż.
KOBIETA, 36 LAT ponad rok temu

Profilaktyka grzybicy

Grzybica to powszechna choroba. Atakuje różne części ciała. Jak można jej zapobiec? Na ten temat wypowiada się ekspert - lek. medycyny estetycznej Agnieszka Bańka-Wrona.

Do czasu wizyty u lekarza może Pani stosować Nailner w pisaku lub w postaci lakieru, jest on dostępny bez recepty i nie powinien podrażniać. Szczypanie może być spowodowane przez obecne w składzie preparatu Aciungin forte salicylany, być może jest Pani na nie uczulona. Należy mimo wszystko udać się do dermatologa. Tylko lekarz jest w stanie wdrożyć skuteczną, indywidualną terapię dostosowaną specjalnie dla Pani. Jest wiele metod leczenia grzybicy, terapia lekami miejscowymi np. lakierami, leki ogólne np. Itrakonazol, laseroterapia, terapie łączone. Niestety domowe sposoby w przypadku grzybicy paznokci nie przyniosą dobrych efektów.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy