Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 6 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Biegunka po operacji raka jelita grubego

jestem po operacji raka jelita grubego (z kolonoskopią) jak i po 28 naświetleniach radioterapii oraz 4 cyklach chemioterapii. Od 2 tygodni nie ustępuje u mnie biegunka, pomimo brania leków: reasec(diphenoxylati hydrochlorium+ atrophini sulfas) - 5 dni i smecta, ktora biore aktualnie. chce siegnac po laremid( loperamidi hydrochloridum), Kazdy posilek powoduje biegunke, ostatnia chemie wzięłam tydzień temu. Proszę o radę. Dziękuję. Celina
KOBIETA, 63 LAT ponad rok temu

Terapia celowana w leczeniu raka

Proszę udać się do leczących Panią chemio- i radioterapeuty a nie leczyć się na własną rękę , zż

Specjalista chirurgii onkologicznej i chirurgii ogólnej. Posiada doświadczenie w diagnozowaniu i wycinaniu zmian skórnych oraz leczeniu czerniaka. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Klinice Nowotworów Tkanek Miękkich, Kości i Czerniaka Skóry w Centrum Onkologii w Warszawie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy