Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 1 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból brzucha przed i w czasie okresu po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych

Witam , co miesiąc mam takie same objawy . Tydzień przed miesiączka i podczas okresu brzuch mnie nie boli , następnie w 6 dniu cyklu zaczyna bolec mnie podbrzusze. Ból rozkręca się aż 15-16 dzień cyklu jest najsilniejszy potem słabnie . Robiłam bad krwi , usg brzucha , cytologię, posiew , bad moczu . Wszystko jest ok . Ginekolog podejrzewa endometriozę . Czytałam ze przy tej chorobie są obfite miesiączki i ból podczas krwawienia a u mnie jest odwrotnie . Dodam ze te objawy zaczęły się po odstawieniu antykoncepcji i się nasilają . Co to może być? PozdrAwiam Ewa
KOBIETA, 36 LAT ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy