Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 2 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból wątroby i gorzki smak w ustach

Witam, boli mnie wątroba, mam gorzki smak w ustach, żółty nalot na języku, bolą mnie mięśnie i stawy. Zrobiłem badania, mam lekko powiększoną wątrobę (2,5 cm) o poprawnej strukturze i echogeniczności. Zaś wyniki prób wątrobowych są następujące: aspat 22 U/l, alat 31 u/l, białko całkowite 7,4 g/dl, bilirubina całkowita 0,9 mg/dl. Brałem duże dawki antybiotyku (400mg doksycykliny/doba przez 3 dni), kuracja skończona 3 tygodnie temu. Czy wyniki te mogą świadczyć o uszkodzeniu wątroby?
MĘŻCZYZNA, 29 LAT ponad rok temu

Badania krwi - TG

TG ? czyli trójglicerydy ? są estrami gliceroli i kwasów tłuszczowych. Są również podstawowym substratem energetycznym w organizmie oraz składnikiem tkanki tłuszczowej. Sprawdź czym grozi ich nadmiar ? czyli czym jest hipertriglicerydmia.

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Wyniki enzymów wątrobowych i bilirubiny ma Pan prawidłowe, zaś opisane przez Pana dolegliwości wiązałbym raczej z przyczyną i samą terapią doksycykliną.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy