Zapytaj lekarza

7 4 0 , 8 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bolesne i obrzmiałe piersi pod koniec pierwszego opakowania tabletek antykoncepcyjnych

Witam, jestem pod koniec brania pierwszego opakowania tabletek antykoncepcyjnych. Zostało mi jeszcze 6 tabletek i zaczęły mnie boleć piersi, stały się nabrzmiałe. Czy jest to możliwe, żeby działo się tak przed krwawieniem? Czy jest to możliwe, żeby mimo przyjmowania doustnej antykoncepcji, czuć się przed krwawieniem tak samo jaka przed miesiączką (bez przyjmowania tabletek)? Z góry dziękuję za odpowiedź.
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Przy drugim opakowaniu dolegliwości powinny zmniejszyć się, Gdy nie - ginekolog.

Ginekolog i położnik. Prowadzi gabinet ginekologiczny w Gorzowie Wielkopolskim.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy