Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nowe opakowanie tabletek antykoncepcyjnych

Witam. Czy po zrobieniu 7 dniowej przerwy (wystąpiło krwawienie) po zastosowaniu metody yuzpe (zastosowałam ją 7 dnia przyjmowania tabletek z ostatniego opakowania, zwymiotowałam jedną z tabletek po 5 godzinach od przyjęcia,miałam stosunek przerywany po 24h od tego zdarzenia) zacząć nowe opakowanie tabletek antykoncepcyjnych? Czy muszę czekać do normalnego okresu i zacząć brać tabletki tak, jak podczas pierwszego opakowania? Czy nie zaszkodzę sobie którymś ze sposobów wznowienia antykoncepcji?
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Renata GrzechociĹska
78 poziom zaufania

Samą metodą Yuzpe jest Pani w stanie sobie bardzo zaszkodzić. Proponuję rozpocząć antykoncepcję od nowa tzn. poczekać na nowy cykl. Jeśli będzie Pani przyjmowała tabletki zgodnie z zaleceniami producenta, nie będą konieczne inne metody antykoncepcji.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy