Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 2 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak krwawienia z odstawienia przez 2 miesiące i nieregularne stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Witam! Tabletki antykoncepcyjne (novynette) biore juz od stycznia. Natomiast ostatnie dwa miesiace nie mialam krwawienia z odstawienia. Nadmienie ze nie jestem w ciazy. Robilam kilka testow i nie kochalismy sie z partnerem w tym czasie. Za to przez te dwa miesiace bralam nieregularnie tabletki - zdarzalo sie ze zapominalam i zeby nadgonic bralam 1 rano i 1 wieczorem. Czy brak krwawienia z odstawienia moze byc tyn spowodowany?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Jest to bardzo prawdopodobne. Przez nieregularne przyjmowanie tabletek mogła Pani zaburzyć oś podwzgórze-przysadka-jajnik.

Z wyrazami Szacunku
lek. Aleksander Ropielewski

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy