Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak miesiączki a terapia endokrynologiczna

Spóźnia mi się okres 8 dni. Nie miałam nigdy stosunku intymnego z partnerem. Zażywam leki przeciw tarczycy i wypadaniu włosów. Czy spóźnienie okresu jest spowodowane zażywaniem leków?
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Magdalena StusiĹska
76 poziom zaufania

Jeżeli nie doszło nigdy do stosunku takie opóźnienie okresu jest najprawdopodobniej spowodowane zaburzeniami endokrynologicznymi.

Do jej zainteresowań medycznych należy anestezjologia i intensywna terapia, radiologia, ginekologia, medycyna rodzinna, a także medycyna ratunkowa.
0
Lek. Bianka Małczuk
64 poziom zaufania

Witam. Brak miesiączki w oczekiwanym terminie może spowodowany stresem, intensywnym odchudzaniem, intensywnym wysiłkiem fizycznym, długą podróżą, pracą w porze nocnej, zaburzeniami hormonalnymi, stosowaniem niektórych leków. Zachęcam również do zapoznania się z treścią artykułu: http://portal.abczdrowie.pl/jakie-sa-przyczyny-braku-okresu Jeżeli stan Pani organizmu budzi Pani niepokój, zalecam konsultację u lekarza ginekologa. Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy