Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 8 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak okresu w przerwie pomiędzy blistrami tabletek antykoncepcyjnych

Dzień dobry. Mam pytanie biorę tabletki antykoncepcyjne Stediril 30 i podczas ostatniej przerwy nie dostałam miesiączki czy jest to możliwe,że jestem w ciąży?Zaznaczam,że tabletki biorę regularnie i od grudnia 2012.Proszę o odpowiedź.Dziękuję.
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Teoretycznie istnieje taka możliwość, że jest Pani w ciąży, aczkolwiek prawdopodobieństwo jest znikome. Oczywiście mimo niewielkiego ryzyka, warto wykonać test ciążowy. Warto jednak podkreślić, że producent przewiduje w ulotce brak krwawienia w jednym cyklu jako skutek antykoncepcji, który nie powinien stanowić powodu do niepokoju.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy