Zapytaj lekarza

7 3 6 , 3 5 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak plamienia po zmianie tabletek antykoncepcyjnych z systemu 21+7 na 24+4

Witam, potrzebuję pomocy, fachowej porady. Miesiąc temu zmieniłam tabletki antykoncepcyjne Kontracept ( 21+7) na tabletki lesiplus (24+4). Problem jest w tym, że nie wiem czy poprawnie wzięłam pierwszą tabletkę lesiplus ( po 7-dniowej przerwie). Drugim problemem jest fakt, że nie dostałam okresu. Wyczytałam w ulotce, że okres powinnam dostać w tygodniu tabletek placebo, jednak jutro wezmę ostatnią, a okresu dalej nie ma. Test ciążowy robiłam dziś i wyszedł negatywnie.. proszę o pomoc!
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Jednorazowy brak krwawienia przy negatywnym teście nie powinien być powodem do niepokoju. Jeśli krwawienie nie pojawi się w kolejnym cyklu to konieczna będzie wizyta u lekarza ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy