Brązowe plamienia i ból podbrzusza a plastry Evra

witam stosuje plastry antykoncepcyjne ewra 4 miesiac dzis zdjelam 3 palstera w sobote bolalo mnie podbrzusze z lewej str bol promieniowal az do tylnej czesci plecow do tego sie pojawily brazowe plamienia ,zanim sie pojawilo plamienie wspolzykam z chlopakiem co moze byc powodem ?wspomne ze wczesniej stosowalam 2 lata te palstry i nigdy nic sie nie dzialo z gory dziekuje za odpowiedz
KOBIETA, 33 LAT ponad rok temu

Łagodzenie bólu porodowego okłady, poród w wodzie, pozycje porodowe

Ból porodowy jest bardzo trudny do zniesienia. To jeden z najgorszych rodzajów bólu. Sprawdź, jak można złagodzić naturalnie przykre dolegliwości, których doświadcza kobieta rodząca.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy