Zapytaj lekarza

7 4 0 , 6 7 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co jest powodem obfitej miesiączki u osoby z wkładką?

Witam, mam założona wkładkę mirena już 6 miesiąc, plamienia były długo, bo aż jakieś 4 miesiące, ale ustąpiły, miesiączki mało obfite, teraz dostałam kolejnej miesiączki, martwi mnie, ze jest bardziej obfita niż poprzednie z mirena i miala niewielkie skrzepy, nadal było to krwawienie na wkładkę ale mimo wszystko bardziej obfite niż poprzednie, dodam, ze w tym miesiącu pierwszy raz wyraznie odczuwalam pms i byl to pierwszy cykl bez żadnych plamień od do miesiączek, czy to możliwe, że dlatego jest bardziej obfita? U ginekologa bylam 3 miesiace temu, następna wizyta również za 3 miesiace, jednak martwię się ze cos moglo sie przesunąc/wypaść?
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Konieczna wizyta wcześniej u ginekologa po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy