Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 5 8 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co jest przyczyną krwawienia z dróg rodnych?

Witam. Lekarz ginekolog przepisał mi Klabax 2x500mg przez 7 dni bakterie ureplasme. Od mniej więcej połowy brania tabletek zaczelam krwawić z dróg rodnych krwawienie trwa już 9 dni. Okres powinnam dostać dzisiaj wiec nie wiem co jest okresem a co innym krwawieniem . Dodam ze ginekolog mnie badał i nie stwierdził nieprawidłowości. Test ciążowy negatywny. Stresów wiekszych nie mialam. Co jest przyczyna krwawienia? Lekarz rodzinny kazał zrobić badanie moczu o krwi po okresie ale krew ciagle jest.
KOBIETA, 38 LAT około miesiąca temu

Jak wykonać test ciążowy?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy