Zapytaj lekarza

7 1 6 , 9 6 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie z dróg rodnych w okresie menopauzy

Czy po okresie menopauzy może wystąpić krwawienie z dróg rodnych?

ponad rok temu

Antykoncepcja po

Niestety, czasami niektóre metody zabezpieczenia przed ciążą zawodzą, może dojść do pęknięcia prezerwatywy lub kobieta zapomni o tabletce antykoncepcyjnej. Coraz częściej mówi się o antykoncepcji awaryjnej, która jest określana również jako antykoncepcja ?po? czy antykoncepcja ratunkowa.

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Po okresie menopauzy, jeśli kobieta nie przyjmuje hormonalnej terapii zastępczej, nie powinno występować żadne krwawienie z dróg rodnych. Krwawienie z dróg rodnych w tym okresie musi zostać poddane diagnostyce. Zalecam niezwłoczną wizytę u ginekologa.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy