Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 1 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co jest przyczyną obniżenia ciśnienia krwi?

Witam serdecznie,od 6 lat przyjmuję nastepujące leki -Bisocard,acard i vivace 5.Jednym słowem zdiagnacowano nadciśnienie tętnicze i choroba wieńcowa stabilna,Od miesiąca moje ciśnienie uległo znacznemu obniżeniu tzn średni pomiar 100/60 Co może być przyczyną?Pozdrawiam i proszę o odp
KOBIETA, 60 LAT ponad rok temu

Zapobieganie chorobie wieńcowej

W takiej sytuacji nalezy oznaczyć stężenia kreatyniny, kwasu moczowego, potasu i z wynikami zgłosić się do lekarza.

Specjalista chorób wewnętrznych i diabetolog. Pracuje w Centrum Badań Klinicznych PI-House w Gdańsku i Spółdzielni Lekarskiej w Gdyni.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy