Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 1 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może być przyczyną takich problemów z językiem?

Witam!, Od około 3 miesięcy mam problemy z językiem. Na jego bokach są odbite ślady zębów (język po bokach jest pofalowany) dodatkowo często towarzyszy mi uczucie jakbym się w ten język ugryzła oraz piecze mnie on po bokach i na czubku. Towarzyszą też temu inne objawy: ogólne słabe samopoczucie, przesuszona skóra na całym ciele, trądzik (nigdy nie miałam z nim problemów), wahania nastroju, rzadki oraz jasny kał, słabe włosy i paznokcie, większe i ciemniejsze cienie pod oczami. Jaka może być tego przyczyna? Dodam że nigdy nie chorowałam na choroby przewlekłe.
KOBIETA, 19 LAT 2 miesiące temu

Trądzik - podstawowe informacje

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy