Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 9 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może pomóc na problemy z erekcją u młodego człowieka?

Witam, mam problemy z erekcja. Od pół roku codziennie uprawiam seks z dziewczyną, średnio po 2-3 razy. Niestety od ok. 2 miesięcy mam problemy z erekcja. Członek nawet jak stanie, to zaraz opada, nie jest tak wytrzymały jak wcześniej. Biorę E****** na tarczycę. Byłem u lekarza i powiedziałem mu o moim problemie, lecz on stwierdził, że ten lek przy moich wynikach, na pewno nie ma wpływu na erekcje. Jaki może być powód tych kłopotów? Nie jestem zestresowany, wątpię żeby to miało podłoże psychiczne. Zamówiłem sobie środek o nazwie F*****. Czy to może pomóc? Co mogę zrobić domowymi sposobami, by rozwiązać mój problem?
ponad rok temu

Kompleksy w łóżku

Witam!

Przyczyn kłopotów ze wzwodem, także nagłych może być wiele - stres, nerwowe sytuacje, uraz itp.
Nie pisze Pan jednak jakie okoliczności towarzyszyły pierwszemu zaburzeniu erekcji i czy stałemu
brakowi wzwodu towarzyszą jakiekolwiek dolegliwości.

Pozdrawiam

Lekarz w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Witolda Orłowskiego w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy