Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 1 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może powodować moje duszności?

3 lata temu odczułam pierwszy problem z oddychaniem lekarz przepisał tabletki na uspokojenie pomimo braku stresu, odłożyłam tabletki bo zaczalam się złe czuć pomógł mi inhalator lecz na krótko. Po krótkim czasie minęło lecz obecnie znowu mam duszności nie mogę nabrać w pełni powietrza często ziewam. Miałam testy alergologiczne,ekg, rtg i nic nie wykazało. Jeszcze raz podkreślam ze jestem osoba spokojna, która dobrze radzi sobie ze stresem. W obecnej chwili nie mam żadnych podstaw do pojawienia się stresu w moim życiu natomiast duszności nie ustępują. Miałam zastrzyk po którym miałam się lepiej poczuć natomiast nie pomógł mi wcale. Wizyta u pulmunologa za 3 miesiące a mi strasznie ciężko normalnie funkcjonować...
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

AspaT

AspAT czyli aminotransferaza asparaginianowa ? czyli enzymy wątrobowe. Dowiedz się jakie są normy AspAT, gdzie występuje i o czym może świadczyć wzrost tego enzymu w organizmie.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy