Zapytaj lekarza

7 3 6 , 0 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza śluz podczas stosowania tabletek antykoncepcyjnych?

Witam. Biorę tabletki antykoncepcyjne i po 5 dniach stosowania drugiego opakowania pojawił się u mnie śluz taki sam jak w dni płodne, tylko w mniejszej ilości. Doszło wtedy do stosunku przerywanego z moim partnerem. Minęły 3 tygodnie i mam straszne mdłości. Czy możliwe jest żebym mogła być w ciąży? co oznacza taki śluz podczas brania tabletek?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Poród - kiedy należy udać się do szpitala?

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
W opisanej sytuacji ryzyko ciąży jest niewielkie. W razie wątpliwości proszę wykonać test ciążowy po 14 dniach od stosunku.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy