Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 2 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznaczają te zaburzenia mowy przy nadciśnieniu?

Moja mama, 55 lat w wywiadzie leczone nadciśnienie tętnicze ostatnio w sytuacji mocnego wzburzenia emocjonalnego miała zaburzenia mowy, w trakcie rozmowy nie mogła sobie przypomnieć słów, dokończyć zdania, ciągle powtarzała jedno sformułowanie, taki stan trwał kilka minut, oprócz tego nie wystąpiły żadne inne objawy, czucie zachowanie, nie było też niedowładów, czy te zaburzenia mowy mogły byc spowodowane dużym zdenerwowaniem czy jest to niemożliwe i należy podejrzewać np. TIA ?
KOBIETA, 56 LAT 3 tygodnie temu

Jak wygląda farmakologiczne leczenie nadciśnienia tętniczego?

Prognozy podają, iż w 2025 roku na całym świecie, 1,5 miliarda osób będzie chorować na nadciśnienie tętnicze. W przypadku wystąpienia tej dolegliwości, można poddać się leczeniu farmakologicznemu, o czym opowiada dr Piotr Gryglas, kardiolog.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy