Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 1 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy chemikalia mogły spowodować problemy z oskrzelami?

Witam, mam 30 lat. 12 lipca moja noga miala kontakt z rozcieczonym srodkiem myjacym. Bez rozcieczenia srodek ten jest bardzo mocny. Nazwa jego to V40. Wiem nic nie mowi, ale na bodze zadnych oparzen, ran niema. Czasem jedybir wyskakiwaly mi krostki takie male jak przy uczuleniu. Ktore tez znikaja. Ale pojawil sie problem z oskrzelami. 18 lipca zaczelo sie goraczka 38.4 i bol w mostku przy probie glebokiego oddecgu. Lekarz przespial mi antybiotyk, na kaszel i oslone. Takie pytanie, czy te chemikalie mozna powiazac z zapaleniem? Teraz stan zdrowia juz sie poprawia, kaszel mniejszy juz mniejszy, bol zniknął. Temp max 37,1. Jedynie czasem pokazuja sie te krostki i czasem jakas plama czerwona ktora znika po jakims czasie.. nie wiem czy przykladowo organizm moze zwalcza te chamikalia ?? Czy sam sobie poradzi ? Prosze o porade... Pozdrawiam
MĘŻCZYZNA, 31 LAT ponad rok temu

Bandażowanie kłosowe przedramienia

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy