Czy Endovelle zaburzyło okres?

Zaczęłam brać tabletki endovelle. Endometrioza i torbiel. Wzięłam 4 tabletkę w terminie okresu, a okresu nie ma. 3 dni spóźnienia. Czy to normalne?
KOBIETA, 32 LAT 1 tygodni temu

Czym jest endometrioza?

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam,

wśród działań niepożądanych występujących podczas przyjmowania tabletek Endovelle występują między innymi nieregularne krwawienia lub plamienia, a także brak miesiączki. Tak więc jest to normalna reakcja organizmu na przyjmowany lek.

Najczęściej skutki uboczne pojawiają się w pierwszych trzech miesiącach stosowania produktu Endovelle, a następnie zanikają wraz z upływem czasu, w którym kontynuowane jest leczenie.

U znacznej części pacjentek podczas kuracji lekiem Endovelle zmienia się charakter krwawień miesiączkowych. Proszę mieć to na uwadze.

Dodatkowo mogą pojawić się bóle głowy, obniżenie nastroju, dyskomfort piersi oraz trądzik.

Pytania o wpływ leków na spóźniający się okres znaleźć można pod adresami: https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/czy-te-leki-opoznily-okres, https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/leki-przeciw-grypie-a-opozniony-okres.

Przypominamy, że udzielane informacje stanowią jedynie informację poglądową. W celu uzyskania diagnozy oraz zaplanowania leczenia, prosimy o zasięgnięcie osobistej porady lekarskiej.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy