Czy te leki opóźniły okres?

Dzień dobry. Opóźnia mi się okres już 2 tygodnie. Robiłam testy i wyszły negatywne. W ostatnim czasie byłam chora i brałam leki typu: Macromax, Thiocodin, Berodual N, Pabi-Dexamethason Czy mogły one wpłynąć na cykl miesiączkowy, opóźniając go?
KOBIETA, 22 LAT 2 miesiące temu

Najlepszy moment na zajście w ciążę

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam,

jak najbardziej przyjmowane przez Panią leki oraz choroby, która Pani przeszła mogą wpływać na opóźnienie miesiączki. Ponadto na cykl miesiączkowy oddziałują także przebyte podróże związane ze zmianą klimatu, silne sytuacje stresowe, odchudzanie, nieprawidłowa dieta, wzmożona aktywność fizyczną bądź przemęczenie.

Skoro testy ciążowe pokazały wynik negatywny, to prawdopodobnie nie jest Pani w ciąży. Spóźnianie się okresu może również świadczyć o zaburzeniach hormonalnych bądź schorzeniach ginekologicznych, dlatego warto udać się do ginekologa, aby zweryfikować, jaka jest przyczyna opóźnienia menstruacji w tym miesiącu.

Szczegółowe informacje dotyczące braku okresu i możliwych przyczyn znajdzie Pani w naszym artykule dostępnym pod następującym adresem: https://portal.abczdrowie.pl/jakie-sa-przyczyny-braku-okresu.

Przypominamy, że udzielane informacje stanowią jedynie informację poglądową. W celu uzyskania diagnozy oraz zaplanowania leczenia, prosimy o zasięgnięcie osobistej porady lekarskiej.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy