Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 4 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy leki mogą opóźniać miesiączkę?

Witam,Ostatnia miesiączka wystąpiła u mnie 10.12.Średni cykl-30 dni.Obecnie jest 39 i nie mam miesiączki.Ostatni raz współżyłam w 8 dniu tego cyklu.Od 12-16 dnia cyklu wystąpiło u mnie silne krwawienie wówczas zrobiłam test owu-wyszedł pozytywnie.Zrobiłam dwa testy ciążowe w 33 oraz 36 dniu cyklu oba negatywne.Zrobiłam również w tym czasie testy owu-wyszły pozytywne.Przez ostatni miesiąc zażywałam leki rantudil, movalis, controloc. Czy mogą spowodować opóźnienie miesiączki?Czy to może być ciąża?
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

Witam! W opisanym przypadku ryzyko zajścia w ciąże jest minimalne. Podane preparaty mogły doprowadzić do wydłużenia cyklu, nie jest to jednak ich typowe działanie niepożądane. Proszę zgłosić się do ginekologa który po przeprowadzeniu bezpośredniego badania w sposób jednoznaczny ustali przyczynę zaburzeń cyklu.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy