Czy Mozarin spowodował nasilenie migreny?

Dzień dobry. Lekarz przepisał mi lek Mozarin Swift10mg. Brałam go 3 dni. Po czym dostałam silnego bólu migrenowego.. Migreny ogólnie związane z okresem. Wzięłam Zolmiles lek od neurologa. Czy ja mogę równocześnie zażywać te dwa leki? Czy przy bólach migrenowych można zażywać Mozarin Swift?Czy Mozarin nie nasilił dodatkowo bólu migrenowego? Ostatnio miałam ból, ale średnio nasilony. Dziękuję
KOBIETA, 41 LAT 2 tygodnie temu

Profilaktyka udaru mózgu

Udar mózgu, inaczej wylew, jest zespołem objawów klinicznych, które wiążą się z nagłym wystąpieniem zaburzenia czynności mózgu. Utrzymuje się on dłużej niż dobę, a u podłoża nie leży inna przyczyna niż naczyniowa. Profilaktyka udaru mózgu w bardzo dużym stopniu pomaga zapobiec jego wystąpieniu.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty