Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy możliwe jest powstanie torbieli endometrialnej podczas przyjmowania hormonów?

Witam . Mam 33 lata. W grudniu udałam sie na wizytę do ginekologa,aby potwierdził ciąże zaszłam w nią w drugim cyklu starań. Na wizycie okazało sie, że owszem jest ciąża ale oprócz tego torbiel endometrialna na lewym jajniku 6,3cm. Byłam leczona tabletkami Yasmin brałam je ciągiem bez 7dniowej przerwy,po trzech opakowaniach torbiel zmalała ale do 5,5 cm. Na wizycie kontrolnej i z wynikami badania ca125 wynik 90 lekarka przepisała mi visanne. Obecnie jestem na piątym opakowaniu torbiel zmalała do 3,5cm,dziś byłam na wizycie kontrolnej i okazuje się,że na prawym jajniku mam torbiel jedną czynnościową,a drugą endometrialną wcześniej ich nie było. Badanie ca125 wynik spadł do 28,25 czyli mieści się w normie. Moje pytanie brzmi Jak to możliwe,że biorąc visanne hormony aby urosła torbiel endometrialna??? Z góry dziękuję za odpowiedz
KOBIETA, 33 LAT ponad rok temu

Dzieci palących matek

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy