Czy można stosować zabiegi laserowe na twarz przy zażywaniu tabletek Emanera?

Witam czy moge stosowac zabiegi laserowe na twarz przy zażywaniu tabletek emanera (tabletki na choroby żołądka i przełyku)? Ogólnie czy takie lasery nie pogorszą mi stanu skory jeśli bralam wcześniej tetracykline na trądzik zrobilam wtedy kwas i powstał mi przez to trądzik rozowaty.
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Leczenie trądziku

Trądzik atakuje nie tylko osoby w wieku dojrzewania. Często starsze osoby muszą się z nim zmagać przez długi czas. Obejrzyj film i dowiedz się, jak radzić sobie z trądzikiem.

Na konsultacji lekarz po przeprowadzeniu wywiadu lekarz wszystko Pani omówi.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy