Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 3 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy odstawienie tabletek antykoncepcyjnych w połowie blistra powoduje opóźnienie okresu lub całkowite przesunięcie cyklu?

Witam, miesiąc temu zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne Lesinelle. Ginekolog przy przepisywaniu ich, stwierdził, że nie ma przeciwwskazań do stosowania przy niedoczynności tarczycy. Przy tej chorobie biorę Euthyrox 75. Jednak po około dwóch tygodniach przyjmowania Lesinelle moja tarczyca powiększyła się, miałam gorączkę, bóle stawów i byłam bardzo przemęczona. Odstawiłam więc tabletki. Moje pytanie jest takie: czy przy odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych w połowie blistra powoduje opóźnienie okresu lub całkowite przesunięcie cyklu? Moj okres miał zaczac się 2 dni temu.
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Powikłania cesarskiego cięcia

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy