Zapytaj lekarza

1 , 0 3 2 , 0 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

AspaT

AspAT czyli aminotransferaza asparaginianowa ? czyli enzymy wątrobowe. Dowiedz się jakie są normy AspAT, gdzie występuje i o czym może świadczyć wzrost tego enzymu w organizmie.

Zmiana koloru stolca na czarny to normalny objaw przyjmowania preparatów zawierających żelazo, powinien minąć po zakończeniu leczenia. W razie utrzymywania się objawu należy zrobić dodatkowe badania na obecność krwi utajonej w kale oraz gastroskopię, gdyż może to oznaczać krwawienie z przewodu pokarmowego. Jeśli chodzi o zawroty głowy, senność, rozdrażnienie - objawy te są mało specyficzne i mogą wystąpić po wielu lekach/suplementach. Może być to również objaw niedokrwistości, z powodu której Pani to żelazo przyjmuje. Możliwe, że po zmianie preparatu albo samego dawkowania objawy ustąpią - warto w tej sprawie zgłosić się do kontroli u lekarza, który Panią leczy i zalecił suplementację żelazem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy