Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 7 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy samodzielnie mogę zmniejszyć dawkę leku?

Witam Pana . Mieszkam w uk.Od gdzies 20 lat lecze sie na niedoczynnosc tarczycy. Biore letrox100mg.Oststnio zle sie czulam zawroty glowy opuchniete powieki nie mogalam spac.ZROBILI mi badania i wyszlo mi TSH 0.004.FT4 17,2.Bylam juz 2 razy u lekarza a on caly czas kaze brac 100mg i czekac miesiac do nastepnego badania.nie moge normalnie zyc czy moge zmiejszyc sobie lek do 50? czy lepiej odstaic na 2 dni?jak przezyc jeszcze miesic tak?
KOBIETA, 39 LAT ponad rok temu

Badanie moczu na glukozę

Wzrost poziomy glukozy we krwi może świadczyć m.in. o infekcjach w nerkach, źle kontrolowanej cukrzycy, jak i wielu innych dolegliwościach i chorobach. Badanie możesz wykonać w każdym laboratorium, a nawet w domu. Dowiedz się więcej oglądając filmik.

Magdalena Mral Dietetyk, Gdynia
23 poziom zaufania

Witam,
nie powinno się samodzielnie zmieniać dawki przyjmowanego leku. W takim przypadku najlepiej skonsultować się z innym lekarzem endokrynologiem.

Pozdrawiam,
Magdalena Mral

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy