Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 6 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy skuteczność antykoncpecji jest obniżona przez zastosowanie tabletki „po”?

8 kwietnia wzięłam tabletkę „po” ellaone, by uniknąć niechcianej ciąży. Od 17 kwietnia (pierwszy dzień okresu w miesiącu) zaczęłam pierwszy raz w życiu stosować tabletki antykoncepcyjne Vibin mini. Czy ich skuteczność jest obniżona przez zastosowanie tabletki „po”? Jeżeli tak, to kiedy mogę zacząć współżyć, by nie występowało ryzyko zajścia w ciążę?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy