Zapytaj lekarza

7 2 2 , 8 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zanim zaczniesz odchudzanie

Nadejście wiosny i zbliżające się lato stają się motywacją wielu osób do zrzucania nadprogramowych kilogramów. Baszar El-Helou z Pracowni dietetycznej WANILIA, opowiada o tym, jakie kroki należy podjąć, by odchudzanie nie wyrządziło naszemu organizmowi negatywnych symptomów.

Nie, dany lek nie powinien mieć wpływu na proces redukcji masy ciała, szczególnie podczas przestrzegania zaleceń dot. prawidłowego, zbinalsowanego żywienia.

Pozdrawiam
Dietetyk Warszawa |Marianna Hall
Centrum Dietetyki Nutrado (www.nutrado.pl)

Dietetyk kliniczny dzieci i dorosłych. Założycielka Centrum Dietetyki Nutrado.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy