Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 7 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy w takim wypadku powinnam zrobić 7-dniową przerwę?

Witam, mam pytanie o 20 każdego dnia przyjmuję tabletkę antykoncepcyjną Dionelle, jednego dnia po upływie 8 godzin czyli o 4 nad ranem wystąpiły wymioty. Ze względu na to, że zwymiotowałam niestrawionym pokarmem pomyślałam, że przyjmę dodatkową tabletkę. Teraz gdy o tym myślę, pewnie po 8 godzinach od zażycia poprzednia zdążyła się wchłonąć. Czy w takim przypadku, żeby nie dopuścić do przyjęcia 22 tabletek w 21 dni, powinnam zrobić 7 dniową przerwę dzień wcześniej tak aby wyszło 21 tabletek?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy