Zapytaj lekarza

1 , 0 3 4 , 1 0 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy zmiana długości okresu wymaga konsultacji z lekarzem?

Witam, zaczęłam stosować antykoncepcję hormonalna pierwszy raz. Okres z 6 dni skrócił się do trzech i wystąpiły niedługo po nim brązowe plamienia, które trwają już prawie tydzień. Wcześniej mój okres był długi i obfity, a w końcowej fazie również towarzyszyła mu brązowa wydzielina, ale obecny stan zaczyna mnie niepokoić. Czy powinnam udać się na konsultacje ginekologiczną? Ostatnia miała miejsce dwa tygodnie temu i wszystko było w porządku.
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy