Zapytaj lekarza

7 4 2 , 5 4 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Depresja i stosowanie Nexpramu

Dzień dobry, od 6 tygodni biorę nexpram 10mg na depresje. Od 3 tygodnia z dnia na dzień obserwowałem poprawę lecz w ostatnim tygodniu nastąpiło pogorszenie( pierwotnie myślałem, że chwilowe ale utrzymuje się cały tydzień). Czy to jest normalne, że w trakcie leczenia występuje pogorszenie czy może lek przestał działać?
MĘŻCZYZNA, 30 LAT ponad rok temu

Leczenie choroby afektywnej dwubiegunowej

Dzień Dobry Panu,

Jak najbardziej tak.

Z mojej strony zachęcam Pana do podjęcia terapii, która pomocna byłaby w dotarciu do prawdziwej przyczyny Pana chorowania.

Życzę Panu tylko dobrego nastroju,
Irena Mielnik-Madej

Psycholog, trener w zakresie rozwoju osobowości
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy