Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 2 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Depresja i zmiany leków

Witam, Mam 36 lat i od 11 lat choruję na depresję z przerwami. Od 5 miesięcy zażywam Rexetin w dawce 20mg ze względu na małą skuteczność leku zmieniam lek na seronil. Moja psychiatra stwierdziła że nie potrzeby robić przerwy między jednym lekiem a drugim tylko odstawić rexetin a na drugi dzień zacząć seronil na początek w dawce 10mg przez 3-4 dni a później 20mg. Moje pytanie brzmi czy można się źle czuć w czasie tej zmiany bo czuję, że nastąpiło lekkie pogorszenie i tak jakby nasiliły się lęki?
KOBIETA, 36 LAT ponad rok temu

Leczenie choroby afektywnej dwubiegunowej

Mgr Patrycja Abbink Psycholog
36 poziom zaufania

Tak można czuć się gorzej podczas zmiany leków. Gorsze samopoczucie powinno ustąpić po dwóch tygodniach. Proszę o wszystko zapytać lekarza psychiatrę, ponieważ to on jest specjalistą od leków i Panią zna jako swoja pacjentkę.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy