Zapytaj lekarza

7 1 9 , 8 4 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dicloberl i Mycosyst a podnoszenie się ciśnienia

witam prosze mi powiedziec czy te leki które zazywam podnoszą cisnienie bo od niedawna boli mnie glowa z róznych stron zaznaczam ze nigdy z tym nie miałem problemów leki to dicloberl,mycosyst,unidox solutab,flexi stav xtra prosze o pilną odpowiedz ! z góry dziekuje !
MĘŻCZYZNA, 48 LAT ponad rok temu

Skoki ciśnienia - przyczyny

Skoki ciśnienia tętniczego stanowią nie tylko dokuczliwy objaw, ale mogą nieść ze sobą poważne zagrożenie dla życia i zdrowia. Warto zapoznać się z przyczynami leżącymi u ich wystąpienia. O tym opowiada dr Piotr Gryglas.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy