Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego moja miesiączka się przedłuża po Kontracept?

Witam. Lekarz przepisal mi tabletki kontracept ponieważ po innych bolaly mnie lydki. Jednak niepokoi mnie to ze mam przedluzajaca sie miesiaczke. Mam.wrazenie jakby sie nie konczyla. Czy to moze wynik byc za niskich dla mnie hormonow lub skutki uboczne? Jesli tak jest ze jest za niska dawka czy takie tabletki sa skutezne? Ich dzialanie nie jest obnizone? Dziekuje.
KOBIETA, 34 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Konieczna diagnostyka hormonalna proszę koniecznie zgłosić się do lekarza ginekologa

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy