Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 1 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego odczuwam te prądy w głowie?

Od czasu gdy opuściłam dwie dawki leku Velaxin ER zaczęłam mieć dziwny prąd w głowie od czasu do czasu, takie uczucie przechodzenia prądu i od tamtego czasu wystąpiło u mnie mrowienie ciała od nog do rak przy dotyku, wystraszyłam się trochę bo nigdy nie miałam tego mrowienia. Zrobiłam na wszelki wypadek badania neurologiczne w sensie takie podstawowe przez lekarza- nie stwierdził nic. Morfologia, parathormon,wapń,witamina d3 ok tylko magnez troche niski i tężyczka słabo dodatnia. Nie wiem czy mam robić rezonans głowy czy nie, bo boje się żeby to nie było jakieś stwardnienie rozsiane. Te przechodzenie prądu przez głowę miałam zawsze gdy zapomniałam zażyć leku a po tym incydencie gdy nie wzięłam jakichś 2-3 dawek mam tak co jakiś czas bez powodu plus te mrowienie ciała przy dotyku. Co powinnam zrobić? Choruje na zaburzenia lękowe i stany depresyjne No i tezczyka słabo dodatnia
KOBIETA, 20 LAT 4 miesiące temu

Czy autyzm jest wyleczalny?

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się, czy autyzm jest wyleczalny.

Witam! Przy prawidłowych badaniach laboratoryjnych i problemach emocjonalnych wygląda na to, że sprawy nerwicowe są nieźle rozbudowane. Próby tężyczkowe przeważnie wypadają dodatnio u osób znerwicowanych. Z Pani opisu wynika, że emocje mają niebagatelny wpływ na całość obrazu. Zdecydowanie zachęcam do omówienia problemu z lekarzem leczącym. Konieczna dobrze dobrana psychoterapia. Same tabletki problemu nie załatwią. Szukanie ciągle nowych badań i objawów nakręca jedynie spiralę lękową. Powodzenia W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy