Dlaczego tak długo trwa to krwawienie?

Witam Zawsze brałam tabletki antykoncepcyjne regularnie. Ale w ubieglym miesiacu brałam je bardzo nieregularnie o roznych porach. 11 dni przed prawidłowym krwawieniem z odstawienia zaczelam krwawic na czarno tak jak przy krwawieniu z odtsawienia. I trwa to juz 11 dni i teraz powinnam dopiero miec to krwawienie z odtsawienia wiec nwm czy teraz jest prawidlowe krwawienie. Niepokoi mnie bo to juz za dlugo. Czy pod wpływem ogromnego stresu i nieregularnie branych tabletek moge tak długo krwawic przed?
KOBIETA, 26 LAT 6 dni temu
Redakcja abcZdrowie
98 poziom zaufania

Witam serdecznie,

plamienia są jednym z częstych skutków ubocznych i mogą się pojawiać nawet wtedy, gdy kobieta przyjmuje pigułki prawidłowo. W Pani przypadku doszło do nieregularnego stosowania doustnej antykoncepcji hormonalnej i najprawdopodobniej z tego powodu doszło do zaburzeń hormonalnych.

Czas trwania krwawienia bądź plamienia jest kwestią indywidualną. Czasem zdarzają się tak długie plamienia. W obecnej sytuacji zachęcamy do wykonania testu ciążowego i udania się do ginekologa, gdyby plamienie się przedłużało.

Odpowiedzi ekspertów umieszczamy poniżej:

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/ile-czasu-moze-trwac-krwawienie-po-pominieciu-3-tabletek-antykoncepcyjnych,

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/krwawienie-po-pominieciu-tabletki-antykoncepcyjnej,

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/przedluzajace-sie-krwawienie-po-pominieciu-jednej-tabletki-antykoncepcyjnej.

Przypominamy, że udzielane informacje stanowią jedynie informację poglądową. W celu uzyskania diagnozy oraz zaplanowania leczenia, prosimy o zasięgnięcie osobistej porady lekarskiej.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty