Zapytaj lekarza

1 , 0 3 5 , 6 0 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Drżenie ciała i skoki ciśnienia a przyjmowanie leku Pramolan

Witam przyjmuje pramolan 50 mg - polowa tabletki raz dziennie rano na kołatania serca, ponieważ stwierdzono u mnie nerwicę. Kołatania przeszły ale dokuczają mi inne dolegliwości tzn, jakby drżenie ciala, szczególnie rąk ora skoki ciśnienia oraz uderzenia krwi do głowy przy wstawaniu gdy długo siedze. Proszę o radę czy to może być powód brania tego leku. Dodam ze ciśnienie mam niskie 100/60 natomiast puls dosc wysoki średnio 85 - 95.
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Syndrom białego fartucha

Różnica wyniku ciśnienia tętniczego mierzonego samodzielnie w domu niż podczas pomiaru u lekarza, może być wynikiem syndromu białego fartucha. Szacuje się, że 30 proc. pacjentów ujawnia nadciśnienie białego fartucha. Dr Piotr Gryglas wyjaśnia, na czym dokładnie polega to zjawisko.

Witaj !
Przy stanach nerwicowych mogą być drżenia kończyn, inne przypadłości , jednak proszę aby pani skonsultowała się z lekarzem prowadzącym panią - lekarz pierwszego kontaktu aby wykluczyć inne przyczyny, następnie proszę umówić się z psychologiem. Pozdrawiam

Psycholog posiadający specjalizację z seksuologii.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy