Zapytaj lekarza

7 4 0 , 8 2 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Guzek w piersi i stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Witam mam 23 lata, 3 lata biorę tabletki ant. Rok temu wyczułam w lewej piersi guzek, który jednak po miesiączce zniknął i na badaniu usg został stwierdzony obszar o obniżonej echogeniczności, po trobieli lub pozapalny. Miesiąc temu znowu w tym samym miejscu pojawiło się podobne zgrubienie, po miesiącze było mało wyczuwalne, a teraz w 3 tygodniu tabletek znowu zrobiło się duże. Mam skierowanie na usg, jednak mam pytanie czy zrobić go teraz kiedy piersi są nabrzmiałe, i guzek duży czy po okresie?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Guzy miednicy mniejszej

Witam , proszę zrobić badanie teraz i ew.-jeśli będzie takie wskazanie - ponownie po miesiączce. z.żurawski

Specjalista chirurgii onkologicznej i chirurgii ogólnej. Posiada doświadczenie w diagnozowaniu i wycinaniu zmian skórnych oraz leczeniu czerniaka. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Klinice Nowotworów Tkanek Miękkich, Kości i Czerniaka Skóry w Centrum Onkologii w Warszawie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy