Zapytaj lekarza

7 4 3 , 0 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Impotencja a leki - jak to jest?

Witam, jestem dwudziestoletnią dziewczyną i bardzo proszę o odpowiedź na moje pytanie. Od czterech miesięcy spotykam się z chłopakiem (24 lata). Nie ma między nami fizyczności, mam wrażenie, że ma on jakąś blokadę psychiczną przed kontaktami seksualnymi. Wiem, że przede mną miał inne kobiety. Obawiam się, że cierpi on na zaburzenia erekcji. Rozmawiałam z nim o tym, ale dla niego jest to temat tabu. Powiedział tylko, że to przez leki na alergie czy na oskrzela (ma uciążliwy kaszel, ale jest palaczem od kilku lat). Chciałabym zapytać czy zaburzenia erekcji mogą być wywołane przyjmowaniem leków? Czy jest to raczej niemożliwe a ja zostałam okłamana. Z góry dziękuję za odpowiedź.

KOBIETA ponad rok temu

Morwa biała - idealna dla diabetyków i chorych na nerki

Morwa biała została przywieziona do Polski w latach pięćdziesiątych jako przysmak jedwabników. Jednak dopiero po latach doceniono jej zdrowotne właściwości. Wyciąg z owocu morwy działa przeciwbakteryjnie i odrobacza nasz organizm. A picie ekstraktu z liści morwy osłabia tworzenie się neurotoksycznych związków, które odgrywają znaczącą rolę w powstawaniu choroby Alzheimera. Morwa powoduje ograniczenie wchłaniania cukrów ? zmniejsza więc produkcję tłuszczu i odkładanie się tkanki tłuszczowej. Wyrównuje też poziom cukru we krwi, dlatego jest polecana diabetykom. Owoce morwy mają działanie przeciwgorączkowe i moczopędne. Podobnie jak jeżyny zawierają cukry, witaminy i minerały, dlatego warto je pić przy anemii, przeziębieniach, miażdżycy i chorobach nerek.

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witamy serdecznie!

Przyjmowane przez mężczyzn leki są przyczyną zaburzeń erekcji w około 25 procentach. Przyczyną występowania impotencji w tym przypadku jest wpływ przyjmowanych leków zaburzających prawidłowy mechanizm wzwodu.

Wśród leków, które mogą być przyczyną impotencji znajdują się:
- neuroleptyki, czyli leki przeciwpsychotyczne,
- leki przeciwdepresyjne,
- leki przeciwpadaczkowe,
- leki urologiczne stosowane w przeroście prostaty oraz w nietrzymaniu moczu,
- difenoksylat stosowany do leczenia przewlekłych biegunek,
- leki stosowane w zaburzeniach sercowo-naczyniowych, takie jak: beta-blokery, leki antyarytmiczne, niektóre leki moczopędne oraz hipotensyjne (obniżające ciśnienie).

Tak naprawdę istnieje jednak również wiele innych leków, które mogą być przyczyną zaburzeń erekcji. Jeśli zatem chce to Pani sprawdzić dokładnie proszę przeczytać ulotki tych leków, które dokładnie Panią interesują.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy